ייעוץ וליווי למנהלים וחברות, בבניית מבנה ארגוני, ממשקי עבודה ותהליכי עבודה פנים ארגוניים, ובתכנון וניהול של ההון האנושי.
למי זה מתאים?
למנהלים ומנהלות בחברות וארגונים שמרגישים שמשהו בהתנהלות של החברה לא עובד כמו שצריך - שהעובדים לא מחויבים מספיק לעבודה, שיש תחלופה גבוהה של עובדים, שדברים נופלים בין הכיסאות או להיפך, מטופלים על ידי יותר מדי אנשים, או שפשוט יש אווירה לא נעימה.
אם החברה שלך בתהליך צמיחה, והמבנה ותהליכי העבודה כבר לא מתאימים למצב החדש, אם מתוכננים שינויים בחברה וצריך להיערך בהתאם, אם צריך לעשות שינוי בתהליכי עבודה ובנורמות התנהלות שהתקבעו, וכדי שתהיה אווירה נעימה ומקצועית שמאפשרת צמיחה והתפתחות - אני כאן כדי לעזור לך לעשות את השינוי, ולהטמיע תהליכי עבודה ושגרות ניהול, שיעזרו להתמודד טוב יותר עם אתגרים פנימיים וחיצוניים.
מגוון פתרונות לחיזוק ההון האנושי ותהליכי העבודה,
שיהפכו את החברה או הארגון שלך למקום שטוב יותר לעבוד בו וקל יותר לנהל אותו.
בשגרת העבודה היומיומית ובעיסוק המתמיד ב"כיבוי שריפות", קשה לך למצוא את הזמן להסדיר את תהליכי העבודה ואת ההתנהלות בארגון. כבר הבנת שצריך לעשות שינוי אבל עדיין לא ברור לך בדיוק איזה, ואיך לעשות אותו. אני אעזור לך לחדד מה השינוי שצריך לעשות, ואיך אפשר להשיג אותו.
איך לעשות סדר בארגון?
ייעוץ ארגוני עוסק בהתנהלות ובתהליכים בארגון, ובאופן שבו הם מסייעים לארגון להשיג את מטרותיו.
מה זה ייעוץ ארגוני?
כי אנחנו מבלים הרבה שעות בעבודה וכי המקום שבו אנחנו עובדים משפיע על הבריאות הכללית שלנו. כדי שנרגיש טוב, המקום שבו אנחנו עובדים צריך להיות מקום שטוב לעבוד בו.
למה זה חשוב?
כדי שנמצא את הפתרון המתאים, צריך בשלב ראשון להבין מה הבעיה. ולכן תהליך הייעוץ מתחיל באבחון ארגוני. באבחון נתמקד בהיבטים שונים בארגון, ונבין מהן החוזקות ומהם האתגרים שאיתם אנחנו מתמודדים.
לאחר מכן אשקף לך תמונת מצב, ואציע המלצות לשיפור וייעול. בהתאם להחלטות שנקבל ביחד, אלווה אותך בתהליך היישום וההטמעה, שיאפשרו לך צמיחה נכונה.